Weightworld.se

Ranking på 1 baserat på 1 recensioner
Senaste recension 2 veckor sedan
Recensioner (1)
  • Sten Sture Skaldeman2 veckor sedan
    Mail till WeightWorld angående felleverans

    Det har blivit ett antal mail nu, men äntligen förstår jag vad ni menar. Jag ska alltså köra två mil för att skicka tillbaka de varor som jag inte beställt, samt så småningom två mil till för att hämta de varor jag faktiskt beställt och betalat, om de nu inte hamnar i Järna, för då får jag köra fyra mil till. Och så ska jag fotografera varorna, och kvittot på reket, och spårningsnumret, och kvittot på portokostnaden och skicka allt detta till er. (Jag vill påminna om att jag redan har skickat de bilder som er kundtjänst krävde i steg ett…)

    När jag har gjort allt detta gissar jag att det kommer ett krav till… (Du garvar nu, va? Ja, Jag hade rätt!)

    Så här är det. Jag har köpt en produkt av er och betalat den. Ni har skickat en helt annan vara och därför får ni se till att leverera det jag har betalat för. Jag har inga skyldigheter att skicka tillbaka er felaktiga produkt i enlighet med era påhittade villkor. Bifoga en frankerad returpåse med den korrekta leveransen så lägger jag flaskorna på lådan. Det gör jag gratis. Visst kan jag göra som ni vill, men det handlar om 4 mil à 50:- och två timmars tidsspillan à 500:- Jag bor nämligen på landet och åker inte gratis någonstans.

    Ge mig en fakturaadress och namnet på rätt mottagare så ska vi ordna detta. När ni betalat min faktura på 1200:- plus moms kan ni skicka ett kvitto på betalningen till mig. Det behövs inget spårningsnummer. Hanterar ni ärendet på detta enkla sätt kommer jag så fort som jag har ett ärende till ett postombud att returnera era felaktiga varor. Jag räknar med att jag långt innan dess fått den korrekta leveransen...

    Med utmärkt högaktning

    Sten Sture Skaldeman

    PS
    Jag har rapporterat er uteblivna leverans till Klarna och hoppas att dom sätter upp er på sin svarta lista.
    Är denna recension till hjälp för dig?0Ja0Nej